- Meddelanden
- 3 961
- Mottagna reaktioner
- 1 016
- Poäng
- 907
Svårt att säga då Creditsafe själva inte kan säga när exakt inkomsten uppdateras! Juni-juli säger de.någon som vet när de uppdaterar sin upplysning?

Svårt att säga då Creditsafe själva inte kan säga när exakt inkomsten uppdateras! Juni-juli säger de.
Min inkomst kommer att uppdateras först januari 2017![]()
Jag har fått min skattedeklaration uppdaterad på creditsafe idag men inte min kreditscore?!?! borde dem inte bli uppdaterade samtidigt?
Jag kan se i Tink appen att Creditsafe nu är uppdaterad med inkomsten för 2015Jag undrar också hur man kan se om Creditsafe uppdaterat ens uppgifter eller inte. har tittat på deras hemsida men hittar inget om det.
Har inte den appen, finns det annat sätt att se? Min inkomst uppdateras först i januari 2017 men ville gärna kolla nu ändå i fall jag har fel.Jag kan se i Tink appen att Creditsafe nu är uppdaterad med inkomsten för 2015
Inte ny upplysning sen jag ringde dem och frågade och de sa juni-juli men jag tror att för mig blir det först i januari då jag har firma. Tänkte inte på det är jag pratade med Creditsafe. men när jag tittar på gamla upplysningar i Kivra såg jag att inkomsten för 2014 uppdaterades i Creditsafe först i januari 2015 och inte när deklarationen blev klar i juni.Har du något från Creditsafe nyligen i din Kivra kanske du kan se där.
I min app står de 2014 just nuJag kan se i Tink appen att Creditsafe nu är uppdaterad med inkomsten för 2015