Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga om avhysning

Jag tog ett lån och betalade av skulden från KF i fredags så det är betalt.
Vet inte riktigt hur vi ska göra. :(

Greppa luren och kolla med Kf. De är faktiskt väldigt bra att prata med. Om jag var du skulle jag direkt även ringa personen som är ansvarig och säga att ni har betalat och fråga om de kommer dra tillbaka kravet för om ni ska vänta till september så finns risk att det verkställs, som lasseman säger.

Greppa luren och kolla med Kf. De är faktiskt väldigt bra att prata med. Om jag var du skulle jag direkt även ringa personen som är ansvarig och säga att ni har betalat och fråga om de kommer dra tillbaka kravet för om ni ska vänta till september så finns risk att det verkställs, som lasseman säger.
Jag ringer just nu Intrum och väntar i kön.
Jag tror uppläggningen gäller pga fler försenade hyror. Därför kommer vi ha möte med hyresvärden.

Jag ringer just nu Intrum och väntar i kön.
Jag tror uppläggningen gäller pga fler försenade hyror. Därför kommer vi ha möte med hyresvärden.
Bra att du ringer. Kämpa kämpa kämpa!

Fast någon skuld hos kf kopplat till avhysningen hade ni inte?

Fast någon skuld hos kf kopplat till avhysningen hade ni inte?
Jag fattar inte så mycket av det här nu. Kontraktet blev uppsagt pga att den här skulden skickades till KF.
Nu pratade jag med Intrum nyss och de sa att de fick betalningen idag och att ärende kommer återkallas. Då blir det väl igen utslag om de återkallar det?

Jag fattar inte så mycket av det här nu. Kontraktet blev uppsagt pga att den här skulden skickades till KF.
Nu pratade jag med Intrum nyss och de sa att de fick betalningen idag och att ärende kommer återkallas. Då blir det väl igen utslag om de återkallar det?
Återkallas. Då är problemet löst då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp