Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga kring utmätning av fordon

Om jag har ett skuldsaldo hos kronofogden, under vilka omständigheter kan jag då bli av med bilen jag kör om jag blir stoppad av polis.

Och när om någonsin kan jag med skuldsaldo hos kronofogden köra runt utan oro för att "bli av med bilen"

Om jag har ett skuldsaldo hos kronofogden, under vilka omständigheter kan jag då bli av med bilen jag kör om jag blir stoppad av polis.

Och när om någonsin kan jag med skuldsaldo hos kronofogden köra runt utan oro för att "bli av med bilen"
Om den är värd ca 30.000 ska det va lugnt. Mer så kan den ryka

Har bilen en leasingspärr kan den som regel inte utmätas. I övrigt är det inga egentliga hinder.

Allt är möjligt, men samtidigt: skulle detta vara supervanligt att det ens händer betyda att KFM's sida var fullsmetad med bilar till försäljning.
Så sant. Jag har pratat med KFM om det, allt är upp till den som utför utmätningen att avgöra. Det finns alltså ingen mall att gå efter …. En del kan få sin 30.000:- bil utmät medans andra kan få behålla den….

Det bärande är ju om man har behov av bilen till och från jobb

Det kan ha betydelse hur långt det är till kfm förråd också, utmätningen ska bära sina kostnader. Bärgning kan kosta en bra slant

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp