Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fråga gällande Vivus på UC

Jag tog ett återfall i december och spelade bort min buffert samt alla sms-lån jag tog. Tog sms-lån på totalt cirka 60.000 men betalade bort samtliga igår. Jag tog ett lån hos Viivus och vet att det är en kredit som syns på UC. Rätt dum fråga kanske men visst kommer inte den krediten att synas på min UC-uppdatering i januari nu när jag betalt bort den?

Jag tog ett återfall i december och spelade bort min buffert samt alla sms-lån jag tog. Tog sms-lån på totalt cirka 60.000 men betalade bort samtliga igår. Jag tog ett lån hos Viivus och vet att det är en kredit som syns på UC. Rätt dum fråga kanske men visst kommer inte den krediten att synas på min UC-uppdatering i januari nu när jag betalt bort den?
Jag har inte riktigt fattat de där. Trodde de rapporterar in för december alltså så syns din i februari men är väldigt osäker.

Jag har inte riktigt fattat de där. Trodde de rapporterar in för december alltså så syns din i februari men är väldigt osäker.

Skumt i så fall att en skuld som inte finns längre ska stå med två månader efter att jag fått lånet.

2 månader?? Du skrev december de 6 dagar sen? Och de uppdaterar slutet av månaden ?

Ja, och du skrev februari? Hade du skrivit januari hade jag inte tyckt att det var jättekonstigt, men februari, alltså nästnästa uppdatering låter konstigt. Varför skulle den synas i februari?

Ja, och du skrev februari? Hade du skrivit januari hade jag inte tyckt att det var jättekonstigt, men februari, alltså nästnästa uppdatering låter konstigt. Varför skulle den synas i februari?
För att du sa du betalat av i januari??

Jag har iaf lärt mig betala av i december så syns de i januari. Betala januari så syns de i februari osv.

Jag har iaf lärt mig betala av i december så syns de i januari. Betala januari så syns de i februari osv.

Jahaaa,nu förstår jag vad du menar. Vi pratar om samma sak egentligen, bara olika månader. Men det är ju det som är problemet. Vore väldigt skumt ifall UC visar någonting i februari som inte ens finns. Som blev avbetalat i januari. Det är ju det uppdateringarna är till för. Att se skulder i realtid.

Ja nu ser jag att din fråga gäller vivus o helt rätt den lär ej synas i januari. My fault!

Hej.
Jag försökte ta lån hos vivus för 2-3 veckor sedan men de sa att de inte tar emot nya ansökningar. Var ditt nytt då ? Eller du hade sen innan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp