Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fråga gällande GF Money

Antar att det är för att jag släppte Credway till Inkasso?

Antar att det är för att jag släppte Credway till Inkasso?
Intressant, har jag med gjort. Får se vad de säger nu då. Hade en gammal skuld på sms pengar som va betald sen länge (2018) hos avida som GF inte hade skrivit av men som jag nu fått avida att skicka mail om till GF. Allt ska funka o va ok nu påstod de..

Blev rånekad. Inga inkassoskulder, inga spel på typ 8 månader. medel i betyg hos credsafe.

Kan ha att göra med att mitt personnummer är spärrat på livstid hos alla deras andra koncernbolag (mitt initiativ, inte gjort något mot dom.).

Blev rånekad. Inga inkassoskulder, inga spel på typ 8 månader. medel i betyg hos credsafe.

Kan ha att göra med att mitt personnummer är spärrat på livstid hos alla deras andra koncernbolag (mitt initiativ, inte gjort något mot dom.).

varför spärrad på livstid?

varför spärrad på livstid?

Jag betalde bort alla skulder med hjälp av samlingslån hos dom en gång eller om det var med hjälp av återbetalning från spelbolag.
Valde att spärra mig från framtida lån hos vissa aktörer. Hade garanterat vart hos kronofogden nu om jag inte agerat och spärrat mig hos vissa aktörer när det var som värst. Räntan hade ätit upp mig.

Pluskan och gf lånar inte ut om man har credway hos inkasso. Arvato sköter alla dom 3.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp