Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga gällande beviljat remember lån

Hej ! Jag gjorde en ansökan via sambla och blev till min förvåning beviljad av remember . Jag har ganska kassa förutsättningar .

900 000 synligt blanco
4% risk

sökte på 300 000 och samla lån, blev beviljad hela summan till 8% ränta .

Fick inget mail om att komplettera vilket kanske är konstigt för jag angav lite högre lön än vad jag har i upplysningen ( den är dock korrekt från april och framåt )

har fått mail om signering och vilka lån jag vill lösa , även ett mail där det står att det är beviljat och en kontroll av mitt kontonummer på banken ska bara göras innan utbetalning .

kan något gå fel nu efter detta ? Läser ju om folk som blir nekade långt i processen men det vore väl märkligt i detta fall ?

Vill dom inte lösa lånen till dig eftersom du skulle fylla i vilka lån som du vill lösa

Sitter i exakt samma situation, det BÖR vara färdigt men man vet aldrig. Vi får vänta och hoppas på det bästa. :face3hearts:

Vad har du för inkomst?

Hej ! Jag gjorde en ansökan via sambla och blev till min förvåning beviljad av remember . Jag har ganska kassa förutsättningar .

900 000 synligt blanco
4% risk

Fick inget mail om att komplettera vilket kanske är konstigt för jag angav lite högre lön än vad jag har i upplysningen ( den är dock korrekt från april och framåt )

har fått mail om signering och vilka lån jag vill lösa , även ett mail där det står att det är beviljat och en kontroll av mitt kontonummer på banken ska bara göras innan utbetalning .

kan något gå fel nu efter detta ? Läser ju om folk som blir nekade långt i processen men det vore väl märkligt i detta fall ?

Varför sökte du bara 300?

Stort grattis! Då jag har liknande förutsättningar skänker det här ett visst hopp :)

900 000 synligt blanco
4% risk

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp