Tjenare! Det största lånet man kan bli beviljad i Sverige idag är 600k - detta är ingenting jag lyckats att förmedla eftersom väldigt få vill låna så mycket pengar. Jag har dock kollegor som har referenskunder som lyckats att få flera lån på denna summa. Personligen arbetar jag med alla slags summor, men de största har varit runt 400 - 480kLåneförmedlaren.
Hur stort lån har du lyckats lösa till en konsument som högst?
Så då gör det alltså en del skillnad att som för min del gå från 555 tkr till 610 tkr i deklarerad inkomst? Speciellt som jag hade högre året innan jag hade 555 tkr i inkomst.

Bra tråd!
Min årsinkomst är 480 k. Underskott 11 k. Synliga lån ca 140 k. 6 förfrågningar. 1 anmärkning som går bort när som helst. 4,5 i betyg.
Hur ser mina chanser ut att bli beviljad 350 tusen kronor? Tänker lösa privata skulder.
Tjenare Trias & Tack så mycket!
om du har 5 som går ut - så ser det väldigt bra ut! Detta eftersom de synliga lån du har är 140k + 350k som nylån - då överstiger ju inte din årsinkomst lånebeloppet även med underskottet inräknat.
Om jag får fråga då, för att ge bättre svar ;
Boendeform?
Hur länge har du varit anställd?
Hyresrätt. 8 år har jag varit anställd.
Får skuldbörda och underskott absolut inte överstiga årsinkomsten? Ganska surt om man nekas ett lån pga några tusen...
Varför använder du så många olika konton på den här sidan är min första fråga..