Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga ang samling lån

Hej Alla
har en fråga om det kan vara möjligt att samla mina lån med min förutsättningar.
inkomst år 2024 (500,000) blanco privat lån totalt 520k massa sms lån med höga räntor.
har bostadslån som är på 1,5 miljoner som ligger på mig och min sambo
kredit score 21,6 på uc.se sista ff går ut augusti om 8 månader.
Nu kommer frågan finns det några banker som kan ge en så stor summa för att samla alla lån ?
Har funderat på att ringa nordea eller swedbank för att bara förklara situationen och att jag kan betala över 15 tusen i månaden om de samlar mina lån har någon gjort sånt innan ?
MVH
Jakob

Senast ändrad:
Hej Alla
har en fråga om det kan vara möjligt att samla mina lån med min förutsättningar.
inkomst år 2024 (500,000) blanco privat lån totalt 520k massa sms lån med höga räntor.
har bostadslån som är på 1,5 miljoner som ligger på mig och min sambo
kredit score 21,6 på uc.se sista ff går ut augusti om 8 månader.
Nu kommer frågan finns det några banker som kan ge en så stor summa för att samla alla lån ?
Har funderat på att ringa nordea eller swedbank för att bara förklara situationen och att jag kan betala över 15 tusen i månaden om de samlar mina lån har någon gjort sånt innan ?
MVH
Jakob
Gjorde något liknande med vår bank som då var Swedbank men det är ca 3 år sen så läget är annorlunda idag. Dock hade vi rätt låg UC båda två, runt 2 samt att min fru var medlåntagare. Fick samla 500k på två lån. Hade då en egen handläggare/kontaktperson.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp