Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga angående utmätning och bil

Tolkade lassemans svar som att bilar tas om de inte är till för att ta sig till jobbet. Då jag behöver bil för att jag en gång i månaden gör nattjobb där jag jobbar och då inte kan ta mig hem kommunalt men främst för barnens aktiviteter så tolkade jag hans svar som att barnens aktiviteter är inget man tar hänsyn till. Jag kan ha fel.

Man kan säga att det tar på tok för mycket resurser att åka runt och utmäta foton för 5-20k. Det finns inte tid eller folk eller plats i förråden för alla de bilar som skulle få åka med om man verkligen tog allt.
Finns ett par miljonprogrammsområden med många gäldenären precis vid förråden vi har. Vi skulle utan problem kunna fulla upp förråden med 10000kr bilar på någon dag, men om ni kollar auktionstorget så är det inte då mycket sånt som säljs..

Snarare så att man inte vill lägga energi på en skrutt med lågt värde. Sen kanske dom la upp det som att det blir bra för barnens aktiviteter så kändes det bättre, men det var inte den egentliga grunden.
Nä det fattar jag med, ändock en uttalad orsak.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp