Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga angående Marginalen fullmakt lösen krav!

Hej! Har nu fått 3 erbjudanden för ett samlingslån på 195.000!
Valde marginalen bank och fick 7% ränta men min fråga är nu om dem löser Vivus, Ferratum, ViaConto samt Lumify?

Om inte så är det ju helt onödigt att jag sökte samlingslån då det är dem som gör så att mina pengar försvinner lika snabbt som dom kommer in.

Mina andra erbjudanden var Ikano 100.000 med kompletteringar samt brocc samma summa.

Tacksam för svar!

Marginalen brukar vilja lösa om man uppger att lånet är till för att lösa andra lån.
7% ränta är inte det bästa men samtidigt långt ifrån det sämsta man har sett.

Ring marginalen och be dem lösa lånen åt dig. Gör din research innan och skriv ner respektive lån, lånebelopp och hos vilken bank så det går undan.
Fin kväll på dej!

Marginalen brukar vilja lösa om man uppger att lånet är till för att lösa andra lån.
7% ränta är inte det bästa men samtidigt långt ifrån det sämsta man har sett.

Ring marginalen och be dem lösa lånen åt dig. Gör din research innan och skriv ner respektive lån, lånebelopp och hos vilken bank så det går undan.
Fin kväll på dej!
Tack för ditt svar! En annan fråga, vad menas med fullmakt lösenkrav? Är det att dem endast betalar in dom lånen jag anger och inget annat.
Kommer att ange Vivus, lumify, ViaConto, Ferratum, Fairlo samt Satander på 86k.
Håller verkligen tummarna att detta går som det ska.

Ha en fin kväll du med!

Tack för ditt svar! En annan fråga, vad menas med fullmakt lösenkrav? Är det att dem endast betalar in dom lånen jag anger och inget annat.
Kommer att ange Vivus, lumify, ViaConto, Ferratum, Fairlo samt Satander på 86k.
Håller verkligen tummarna att detta går som det ska.

Ha en fin kväll du med!
Jamen precis rätt uppfattat, vissa banker lämnar över själva ansvaret där du själv löser lånen, vid fullmakt löser de dessa åt dig, överskottet om något blir kvar betalas ut till det konto du har angivit.
Håller tummarna åt dig också!

Kanon! Ska sätta mig nu ikväll och signera samt skriva in alla lån jag vill att dom ska lösa.
Kommer att spara in närmare 10.000kr. Kommer vara sömnlöst nu några dagar

Kanon! Ska sätta mig nu ikväll och signera samt skriva in alla lån jag vill att dom ska lösa.
Kommer att spara in närmare 10.000kr. Kommer vara sömnlöst nu några dagar
Så underbart! Stort grattis, vilken börda som släpper :) Bra jobbat!

Så underbart! Stort grattis, vilken börda som släpper :) Bra jobbat!
Ja verkligen, håller tummarna att handläggningen går som den ska
Idag fick jag sms från dom att de vill nå mig i ett viktigt ärende vänligen ring oss m.m.
Nervöst så ringde jag och då hade jag skickat in 2 fakturor utan att mitt namn har synts till. Så skickade in nya fullständiga fakturor. Och fick svaret, Tack för ditt svar, nu kommer vi handlägga ditt ärende så fort vi kan.

Frågan är om jag är hemma nu, alltså beviljad till 100% eller om dem kan komma nu i efterhand och kräva något eller ge avslag på något sätt...

Håller tummarna :) :)

Ja verkligen, håller tummarna att handläggningen går som den ska
Idag fick jag sms från dom att de vill nå mig i ett viktigt ärende vänligen ring oss m.m.
Nervöst så ringde jag och då hade jag skickat in 2 fakturor utan att mitt namn har synts till. Så skickade in nya fullständiga fakturor. Och fick svaret, Tack för ditt svar, nu kommer vi handlägga ditt ärende så fort vi kan.

Frågan är om jag är hemma nu, alltså beviljad till 100% eller om dem kan komma nu i efterhand och kräva något eller ge avslag på något sätt...

Håller tummarna :) :)
Åh så skönt, låter onekligen som att du är iland, annars skulle de nog inte ens besvära sig!
Förstår att du är skeptisk tills allt är riktigt klart men här låter det relativt skottsäkert!
Önskar dig en fin jul, vilket jag tror det blir med detta besked :)

Åh så skönt, låter onekligen som att du är iland, annars skulle de nog inte ens besvära sig!
Förstår att du är skeptisk tills allt är riktigt klart men här låter det relativt skottsäkert!
Önskar dig en fin jul, vilket jag tror det blir med detta besked :)
Allt är klart!!! :) :) så jäkla sjukt. Från att ha en månadskostnad på ca 13000kr till 2600kr. Helt sinnes sjukt. Nu har man ett lugn i kroppen och kan äntligen börja spara och lägga undan lite pengar samt extra amortera på nuvarande lån. Känns som att jag fått ett helt nytt liv. Levt ett begränsat liv i närmare 4-5år. Äntligen vände det!!
Marginalen bank rekommenderas starkt! snabbt och smidigt gick det.
Ansökte på Zmarta förra fredagen och fick skriva på skuldebrev sammadag, skickade in alla slutfakturor på lördagen, och nu i onsdags så hade dom betalat alla mina skulder plus att jag fick resterande pengar utöver lösenkravet in på kontot! Betalade in Vivus direkt och bara där blev jag av med en månadskostnad på 4000kr.

Nu mot ett skuldfritt liv
Må bäst!

Allt är klart!!! :) :) så jäkla sjukt. Från att ha en månadskostnad på ca 13000kr till 2600kr. Helt sinnes sjukt. Nu har man ett lugn i kroppen och kan äntligen börja spara och lägga undan lite pengar samt extra amortera på nuvarande lån. Känns som att jag fått ett helt nytt liv. Levt ett begränsat liv i närmare 4-5år. Äntligen vände det!!
Marginalen bank rekommenderas starkt! snabbt och smidigt gick det.
Ansökte på Zmarta förra fredagen och fick skriva på skuldebrev sammadag, skickade in alla slutfakturor på lördagen, och nu i onsdags så hade dom betalat alla mina skulder plus att jag fick resterande pengar utöver lösenkravet in på kontot! Betalade in Vivus direkt och bara där blev jag av med en månadskostnad på 4000kr.

Nu mot ett skuldfritt liv
Må bäst!
Fyfan vad härlig läsning! Stort grattis och se till inte hamna i spiralen igen. Må bäst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp