Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga angående Goodcash

Hej!

Jag har en fråga angående Goodcash:

Jag vill minnas att jag för drygt ett år sedan gjorde en ansökan och blev direktnekad för att "kalkylen inte gick ihop" eller något liknande.

Jag gjorde en ny ansökan idag och fick "manuell kreditprövning". Någon som vet mer direkt vad det kan tänkas innebära? Är chanserna goda härifrån, ni som fått detta utslag tidigare?

Tack!

Jag har tidigare alltid fått beviljat efter manuell kreditprövning. Ibland vill de ha lönespec.

Stökiga då man måste maila och be om faktura varje månad. Annars är det autogiro som gäller.

Förra året blev jag nekad efter manuell kontroll.

Hej!

Jag har en fråga angående Goodcash:

Jag vill minnas att jag för drygt ett år sedan gjorde en ansökan och blev direktnekad för att "kalkylen inte gick ihop" eller något liknande.

Jag gjorde en ny ansökan idag och fick "manuell kreditprövning". Någon som vet mer direkt vad det kan tänkas innebära? Är chanserna goda härifrån, ni som fått detta utslag tidigare?

Tack!
Har du fått något svar ännu? :)

Upplever de som lätta att få. Skickade inte hem något till mig. Det som stör mig är att man har inget inlogg, utan det är autogiro annars får man maila och fråga om betalningsuppgifter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp