Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Forumträff Göteborg lördag 6 april.

Jättekul initiativ. Hade vart jättekul att träffa många av er eftersom de redan känns som man känner några :facejoy: Lite komiskt att man ändå delar så privata delar av sitt liv till främmande människor, mer än vad man delar med sin familj / vänner och kollegor. Men de är väl fördelen med internet och anonymiteten. Jag avstår träffen just pga anonymiteten, känner att jag har lite mer att bearbeta innan jag är redo att träffa människor härifrån.
Men ett superduper intiativ :faceheart:

Vore kul. Tänker vi någon särskild prisnivå på restauranger? Det finns ju dyra områden här i stan, och mindre dyra områden. Lördagar är nog ingen bra dag att besöka t.ex. Avenyn. Det är mycket bröt och stök där den dagen och priserna lär vara därefter, men det finns ju bra grejor neråt Majorna och upp mot Linné. Vasastan är väl mera studentinriktat, men med mera studentpriser, etc.

Fin idé! Jag kommer gärna om jag har möjlighet, bor en bra bit från Göteborg men åker dit ibland så skulle kunna försöka passa in en resa det datumet om ekonomin tillåter.

*Överväger i en bråkdels sekund att säga ja, kommer sen på att fogden och diverse inkassobolag häckar på forumet och inser att en dylik träff kommer att vara lovligt byte för en razzia*

*Överväger i en bråkdels sekund att säga ja, kommer sen på att fogden och diverse inkassobolag häckar på forumet och inser att en dylik träff kommer att vara lovligt byte för en razzia*

Du anar inte hur osannolikt det vore.

Gå över till Encrolurarna för fortsatt planering.

Gud så besvikna de blivit när jag kom i Ullaredskläder och smycken från glitter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp