Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

Logga in på Mitt Fortus se nuvarande status och utstående skuld och ta beviljad kredit minus utstående skuld så har du hur mycket du kan disponera.

Logga in på Mitt Fortus se nuvarande status och utstående skuld och ta beviljad kredit minus utstående skuld så har du hur mycket du kan disponera.
Du kan också se på din senaste faktura och dra bort det du betalt eller ska betala för december.

Tack för hjälpen :) sista fakturan är på 14 350 och jag betalade 850 så är nog precis på gränsen då

Nån som fått höjd kreditgräns efter inbetalning?

Jag blev beviljad idag vid lunch och uttag gjort på mitt konto, men inga pengar än. Jag har Nordea. Bruka det ta sådan tid? Läste någonstans att om man har Nordea så syns det nästan direkt på sitt konto. Man blir ju lite fundersam om jag skrev rätt konto.nr.

Senast ändrad:
Jag blev i somras beviljad 30 000. Kontaktade dem för att kolla om det blivit sänkt gräns av något skäl och fick då veta att de har ändrat maxtaket till 15 000 för alla som hade mer än än 15 000 som maxgräns tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp