Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

Nu gick det att ta ut men har inte fått något bekräftelse mail än. Hur lång tid tar det innan man får d?

Betalade in hälften i början på veckan som jag tog förra månaden och tog nu ut 5 000 kr igen, fick sms direkt om att det var kogkänt. Pengarna satt 3 timmar senare på kontot.

Är det någon mer som betalt in och tagit ut på nytt? funkar ju gott att ha detta som reservkredit, fick 29 kr aviavgift och ränta bara.

-> Lill_jag fick du dina pengar snabbt?

Är det någon som vet om man kan bli beviljad mer än 30000 kr ? Stod är jag var godkänd för 15000 i kontantuttag till . Hur mycket är Max ?

Hej! Jag är beviljad 30000 men jag kan bara ta ut 15000 i kontanter och resten kan man köpa saker för har ni likadant?? Trodde allt var i cash?

Nån som vet om dom ökar kreditgränsen när man betalt som man ska efter ett tag?

Nån som vet om dom ökar kreditgränsen när man betalt som man ska efter ett tag?
Undrar samma sak, står inget i villkoren, verkar som om det man fått beviljat från början är det som gäller.

Någon som vet om de tar ny creditsafe om man betalat tillbaka lånet och sedan på nytt vil ytnyttja sin kreditgräns.. Jag hade lånat 30 000.. och sedan återbetalat. Nu står det kreditgräns 30 000 men kan bara ansöka om 15000.. man kanske kan välja 30 när man först ansöker om 15.. för mig att det var så vid första ansökan.. ??

Men min ursprungsfråga.. Någon som vet om de tar ny creditsafe när man ansöker på nytt om sin redan beviljade kredit? Man får ju fylla i låneformulär på nytt och kryssa i att man godkänner kreditupplysning.. jag kan faktist inte se att de tog någon upplysning alls på mig när jag blev beviljad från början i Augusti..? Någon som har lånat på nytt som har lust att kolla det online i kirva så skulle jag bli jättetacksam.

Ni som har lån hos dessa. Fick ni någon post i brevlådan? Samt kan man få fakturan till sin e-post?

Ni som har lån hos dessa. Fick ni någon post i brevlådan? Samt kan man få fakturan till sin e-post?
Fakturan kommer i brevlådan har inte hittat att man kan be om fakturan som epost men du kan skriva ut den som pdf.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp