Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

Jag fick ett mail till mig när det var utbetalt, sen verkar de ha Nordea som bank så har du Nordea konto ser du pengarna direkt har du andra banker ser du cash på ditt konto troligen nästa dag. Såg mina 1 timme efter att gjort ansökan och fått mailet. Jag har nordea som bank.

Ni som det står att ni är godkända för uttag men ändå inte kan ta ut...kolla med dom så det inte ligger nåt gammalt kvar. Min man mailade och frågade och fick snabbt svar att det var för att han hade haft på inkasso och att spärren då låg kvar fast dom fått betalningen. Det hos inkasso var för ca 2 år sen...efter han fått svar så testade han igen å då funkade det. Nu väntar han bara på det slutliga beskedet...
Om man fått ok först är det då grönt eller kan dom ändå neka en uttag? Han gjorde ansökan i fredags kväll så han borde ju rimligtvis få svar idag på dagen eller?

Står att jaget godkänd på 6000 kontantuttag men sen när jag försöker ta ut står det att d inte går . Förstår ingenting . Har någon varit med om detta?

Står att jaget godkänd på 6000 kontantuttag men sen när jag försöker ta ut står det att d inte går . Förstår ingenting . Har någon varit med om detta?

Läs mitt inlägg ovanför....vet flera som varit med om att det ståt så...vet inte om andra fått svar på varför men min man fick att det var för inkasso...

Står säkert någonstans i tråden :), men hur är det med betalningsanmärkningar?? Blir det avslag ?

Har 1 betalningsanmärkning och fick 6000 kr utbetalt. Glömde betala studieskulden för 1 år sen ;-) Någon som betalt in och tagit ut mer?

Har skickat mail men inte hört något än. Skickade tidigt igår morse.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp