Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fortus kredit krångel

Kan ta ut 6000kr men har inte ansökt nån gång. Men idag fyllde jag i alla uppgifter och skulle godkänna med mobilt bank-id men den bara tuggade. Loggar ut och 1h senare loggar jag in igen och då kan jag inte ens välja ett belopp, den står på noll och jag kan inte röra belopps-grejen där man ska välja belopp. Kan bara välja återbetalningstid. Nån som vet nåt?

Tror inte att du kan ta ut kredit då. Jag nekades, då såg det ut så för mig med.

Mailade med dom innan idag. Dom sa att jag kan ta ut 6000kr. Konstigt då om jag inte kan det då :)

Det var samma för mig, bara snurrar och sen blir det stopp. Nån som fått nån reaktion från Fortus efter detta?

hej.

Jag hade ett lån hos focus finans som återbetalades. Loggade in å såg att jag var beviljad en kreditgräns. Sänkt dock men när jag försökte ta ut detta hängde sig allt vid signering med BankID, nu står de 0 kr att ta ut på min sida. Någon som kan förklara vad som hänt ? Har ja tagit ut det eller har de nekat mig ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp