Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Forex, bekräftelse på att lånet?

Hej!

Jag har ansökt om lån hos forex, genom lendo. Blivit beviljad, skrivit under skuldbrev och bifogat ID kopia. Det har gått 2 dagar sen skuldbrevet har kommit till forex.

Jag undrar om man får bekräftelse på att lånet är utbetald, är det via sms och mail?

Hej!

Jag har ansökt om lån hos forex, genom lendo. Blivit beviljad, skrivit under skuldbrev och bifogat ID kopia. Det har gått 2 dagar sen skuldbrevet har kommit till forex.

Jag undrar om man får bekräftelse på att lånet är utbetald, är det via sms och mail?

Tja

Jag har inte fått bekräftelse utan dom kom bara in på kontot efter 2-3 dagar . Du kan kolla på forex mobilbank om dom har lagt upp dig där för då ser du om det är utbetalt .

Annars är det bara att ringa

Ring dem oroa dig inte i onödan, förvänta dig inte det värsta Grattis till lånet!

Hej igen!

Igår när jag var inloggad på forex bank, så fanns det inget under "lån".

Idag finns det ett lånenummer och ett lånekonto, där det står hur mycket jag ansökt om.

Innebär det då att utbetalning sker imorgon? Jag har ringt vid olika tillfällen men inte nått fram. Är det någon ska bekräfta det?

Fick tag på dom, äntligen! det ser ut som att lånet är påväg!
tack för hjälpen!

Ni kan radera denna tråd :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp