Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

fogden /husutredning

Vi började våran löneutmätning i december .Jag tycker det är konstigt att dom inte börjat me husutredningen än ,väldigt jobbigt att inte veta hur det bli .vi har ett taxeringsvärde på 530 tusen o lån på 1.2 miljoner .Barn finns så tar dom det minsta hänsyns till det då ?

Jo det finns rättfall ang barn.. handlade framförallt om att överskottet skulle bli oförsvarligt lite..

Vad är huset värt då?

När vi gjorde värdering sist 1.4 men tror det är högt

Jag laddade ner app men går inte trycka på värderingsknappen

Du kan också gå in på Merinfo.se och lägga in din gatuadress och under bostadsinformation får du reda på uppskattat värde det värde jag får fram där stämmer bra med det värde IKANO/SBAB värderade min fastighet till.

Låter som det kan vara svårbedömt..

Du kan också gå in på Merinfo.se och lägga in din gatuadress och under bostadsinformation får du reda på uppskattat värde det värde jag får fram där stämmer bra med det värde IKANO/SBAB värderade min fastighet till.
Stämmer inte alls på vårt hus, skiljer ca 500.000

Sbab och Booli värderar min fastighet 1.000.000 högre än Merinfo gör så jag vet inte vilken man ska tro på. När jag ränteändrade ett bolån i april så värderade Ikano/Sbab fastigheten till samma belopp som Merinfo inte efter SBAB appen som jag trodde de skulle göra.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp