Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Flytta utomlands?

Kanske vettigare om du tittar bort mot USA eller något annat land, snittlönen på Balkan för länder utanför EU ligger på ca 600 euro i månaden. Det är lite över 6000 kronor...

Kanske vettigare om du tittar bort mot USA eller något annat land, snittlönen på Balkan för länder utanför EU ligger på ca 600 euro i månaden. Det är lite över 6000 kronor...
Jag vet att lönerna inte är lika höga som här. Men där kan man klara sig bra med de pengarna. Det viktigaste också att jag slipper stressen och må så dåligt

Det kostar inte mkt att leva där som här dock.

Du kanske kan be tjejen om en sista chans mot att hon tar över din ekonomi helt och hållet (det går) och mot att du påbörjar en behandling och tar all hjälp som finns. Om hon redan gett dig 12 år av sitt liv så kanske hon är villig att ge 1 år till för att se om du verkligen menar att förändra ditt beteende och ta hjälp?
Det är tufft att vara medberoende vilket jag kan tänka mig att hon blivit, till slut måste man dra en skarp gräns för att själv överleva. Men finns kärleken så kanske hon är villig att ge dig en allra sista chans.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp