Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Flytta utomlands med skulder

Vad gör man om man inte jan betala på planen längre? det är inte olagligt att ha skulder o inte kunna av dem, ja har inga tillgångar alls, o väntar på ett beslut gällande min skuldsanering , men det är fortfaransw högt det jag betalae varje månad,
dem skrev till mig i nya planen att i juli ska jag betala ett väldigt högt belopp då jag ska få tillbaka på skatten, jag hae inte fått nått än, men är det inte dem som ska ha hela återbärongen? har dem räknat me att ja sk få den?
man vill kunna resa fram o tibax om man flyttar trots skulder, känns så läskigt
Så länge du är svensk medborgare så ska det inte vara något problem det är inget brott att ha skulder men man bör betala de om man kan

Så länge du är svensk medborgare så ska det inte vara något problem det är inget brott att ha skulder men man bör betala de om man kan
Absolut om man kan, men om man inte kan ? o visste du nått gällande skatteåterbäring? hur var d för dig under inledande?

Absolut om man kan, men om man inte kan ? o visste du nått gällande skatteåterbäring? hur var d för dig under inledande?
Innan du får skuldsanering så tar de skatteåterbäringen men när du får skuldsaneringen genom så får du behålla det

Innan du får skuldsanering så tar de skatteåterbäringen men när du får skuldsaneringen genom så får du behålla det
Jaha ok, men ja har betalar på skuldsanering sen Januari i år, då ja har inledande, o nu ändra dem i planen o sa jag ska betala in ett belopp på 26000kr i juli då jag kommer få återbäringen tillbax.

Det bästa du kan göra att Kontakta din handläggare och fråga hur det blir

Hej, har någon av er erfarenhet ang flytt utomlands med skulder? vad kan hända om man bor i spanien med skuld i sverige

Hej! Jag har en fråga, det är så att jag ska flytta till Tyskland och jag har stora skulder hos KFM så min fråga är om jag flyttar kommer skulderna att synas på min kreditupplysning kommer jag ha det svårt som här i Sverige att jag inte kan hyra eller köpa saker med delbetalningar eller hur funkar det tacksam för alla svar.

nej jag ska inte fly skulderna jag flytta för att jag har hittat ett bättre jobb med högre betalt, har fått avslag om skuldsaneringen 3 ggr trots skulder även en miljon

Hej! Jag har en fråga, det är så att jag ska flytta till Tyskland och jag har stora skulder hos KFM så min fråga är om jag flyttar kommer skulderna att synas på min kreditupplysning kommer jag ha det svårt som här i Sverige att jag inte kan hyra eller köpa saker med delbetalningar eller hur funkar det tacksam för alla svar.

nej jag ska inte fly skulderna jag flytta för att jag har hittat ett bättre jobb med högre betalt, har fått avslag om skuldsaneringen 3 ggr trots skulder även en miljon
Hej,

Jag undrar hur det har gått för dig gällande flytten utomlands mes skulder? har dem kontakat dig utomlands? fryst dina konton ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp