- Meddelanden
- 90
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Förstår det, men var går gränsen enligt KFM hur "färska" lånen får vara?Det är en viktig anledning till att skuldsanering avslås, att lånen är för färska.
Förstår det, men var går gränsen enligt KFM hur "färska" lånen får vara?Det är en viktig anledning till att skuldsanering avslås, att lånen är för färska.
Ju äldre desto bättre men helst ska man inte tagit lån under senaste året. Har jag förstått det som.Förstår det, men var går gränsen enligt KFM hur "färska" lånen får vara?
Vi får se vad de säger denna gången för att jag har inte lånat på 2 år nu och har betalt vad jag har kunnatDet är en viktig anledning till att skuldsanering avslås, att lånen är för färska.
Hej,Hej! Jag har en fråga, det är så att jag ska flytta till Tyskland och jag har stora skulder hos KFM så min fråga är om jag flyttar kommer skulderna att synas på min kreditupplysning kommer jag ha det svårt som här i Sverige att jag inte kan hyra eller köpa saker med delbetalningar eller hur funkar det tacksam för alla svar.
nej jag ska inte fly skulderna jag flytta för att jag har hittat ett bättre jobb med högre betalt, har fått avslag om skuldsaneringen 3 ggr trots skulder även en miljon
Hej! Jag har inga konton kvar i Sverige. jag fick skuldsaneringen och följde efter betalningsplanen i ett år, men kan inte fortsätta att betala längre pga en skada så jag kan inte jobba mycket går i skola just nu ,så jag vet inte vad som kommer att hända framöverHej,
Jag undrar hur det har gått för dig gällande flytten utomlands mes skulder? har dem kontakat dig utomlands? fryst dina konton ?
Men hur länge sen sluta du betala ? och jag syfta på konton i utlander, om dem kom åt dem.. visste dem att du hade flyttat utomlands?Hej! Jag har inga konton kvar i Sverige. jag fick skuldsaneringen och följde efter betalningsplanen i ett år, men kan inte fortsätta att betala längre så jag vet inte vad som kommer att hända framöver
För två månader sedan har jag inte kunna att betala. Vad jag vet så har jag fått påminnelser om att att betala. Jag anmälde flytten till skatteverket. Nej de har inte kommit åt änMen hur länge sen sluta du betala ? och jag syfta på konton i utlander, om dem kom åt dem.. visste dem att du hade flyttat utomlands?
Jaha ok, hoppas det löser sig för din del, får man fråga hur mycket du behövde betala på planen? kan du resa fram och tillbax rill sverige om du har obetalda skulder? inte skatte skulder då, men privat lån osv... jag frågar av ren nyfikenhet, hoppas det är okFör två månader sedan har jag inte kunna att betala. Vad jag vet så har jag fått påminnelser om att att betala. Jag anmälde flytten till skatteverket. Nej de har inte kommit åt än
Runt 5k. Tror inte att det ska vara ett problem. Jag har varit i Sverige en gång tre månader efter flyttenJaha ok, hoppas det löser sig för din del, får man fråga hur mycket du behövde betala på planen? kan du resa fram och tillbax rill sverige om du har obetalda skulder? inte skatte skulder då, men privat lån osv... jag frågar av ren nyfikenhet, hoppas det är ok
Vad gör man om man inte jan betala på planen längre? det är inte olagligt att ha skulder o inte kunna av dem, ja har inga tillgångar alls, o väntar på ett beslut gällande min skuldsanering , men det är fortfaransw högt det jag betalae varje månad,Runt 5k. Tror inte att det ska vara ett problem. Jag har varit i Sverige en gång tre månader efter flytten