Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Flygpoäng

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kanske finns fler än jag här som överkonsumerade med bland annat resor. Ett tips är då att kolla om man har samlat några flygpoäng på något lojalitetsprogram, dom går nämligen att sälja.
Dm:a mej så förklarar jag hur jag gick till väga

Berätta mer. Låter det för bra för att vara sant är det oftast det, speciellt om det måste pratas om bakom stängda dörrar. Poäng kostar ca 50kr per 1000 poäng att överföra varav trådskaparen enkelt kunnat hänvisa till div hemsidor som gör detta ist. Finns flertalet.

Ja men då så, bara att stänga tråden eftersom Dröjsmålsjäntan minsann har SAS Eurobonus och där kostar det 50kr per 1000 poäng att överföra så då måste det ju vara samma för alla flygbolag..

Om du inte har något att dölja så kan du väl vara transparent direkt i tråden? Att hålla det bakom lyckta dörrar gör det hela misstänksamt.

Ja men då så, bara att stänga tråden eftersom Dröjsmålsjäntan minsann har SAS Eurobonus och där kostar det 50kr per 1000 poäng att överföra så då måste det ju vara samma för alla flygbolag..
Okej, då stänger jag då

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp