Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flexlimit.se någon som har info om dessa

Ni vet om att räntan kommer ligga på 30%-150% troligtvis = Skit lån.

Alla som tar denna typ av lån är medveten om den räntan men om man inte får ett samlingslån så har man inget annat val än att söka "skitlån". Alternativet att släppa till KFM vill eller kan inte alla.

dom kommer inte att öppna detta år har jag nu fått till svar. så ni behöver inte vänta längre

Samma här. Dom kommer ev inte öppna alls enligt kundtjänst

clear.gif
Hej det här svaret fick jag nyss
clear.gif
clear.gif
clear.gif

SV: Flexlimit

10:42

Hej,

tack för ditt mail. Vi har allt färdigt för lansering men måste tyvärr ännu vänta på tredje parter. Lanseringen kommer att ske inom de närmaste veckorna. Vi beklagar fördröjningen!

Ifall du anmält din e-post adress på https://www.meddelandelan.se/flexlimit
kommer du att få ett e-post meddelande när vi öppnar FlexLimit!

Med vänlig hälsning

Emil
Meddelandelån Kundtjänst
Tel. 020-40 00 03

C Finance AB / Meddelandelån Sverige
Mäster Samuelsgatan 60
11121 Stockholm

Ni som fått till svar att de inte kommer att öppna alls eller nästa år Acke och Lolen hur fick ni det svaret via mejl eller telefon?

Kundtjänsten kanske inte nåtts av samma information ännu och ger ett gammalt svar fortfarande.

Att man säger sig vänta på tredje parter låter i mina öron som att man har ansökt om tillstånd och det drar ut på tiden eller att man inte får det och fått ett avslag, och att ingen bank vill ha med dom att göra och nekar dom som kund.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp