Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flexlimit.se någon som har info om dessa

Man undrar vad det är som är tredje part som de säjer att de väntar på?
De har sagt att de är redo att starta men väntar på nån tredje part

För mig låter det som om de lägger över ansvaret på någon tredje part än att tala om för de som undrar att tyvärr kommer vi inte igång förrän senare än vi beräknat bättre att de lägger på en månad exempelvis, än att säga att på onsdag eller på fredag eller alla andra dagar de nu säger. Varför ge olika bud hela tiden det är inte seriöst flytta hellre fram releasedatum så de kan testköra allt så det inte rasar första dagen. Om de nu som de säger kommer igång på onsdag så önskar jag dem lycka till annars så får de meddela nytt datum.

Senast ändrad:
Gissar att det inte blir någon öppning i morgon, då inget informations mail, kommit ut.
Hon jag pratade med i går var så säker på sin sak att de skulle öppna på i morgon.

Ingen öppning idag enligt mailet de skickade ut. Och inget bestämt datum heller. "Alltså öppnas det i oktober" avslutades mailet.

När fick du mailet, har inte hänt något på hemsidan står fortfarande i höst. Förstår inte varför de ger olika svar när de ska öppna.

När fick du mailet, har inte hänt något på hemsidan står fortfarande i höst. Förstår inte varför de ger olika svar när de ska öppna.

9.48 kom detta. "Vi har fått väldigt mycket förfrågningar till vår kundtjänst angående vår nya tjänst. Vi måste tyvärr meddela att tjänsten kommer inte att öppnas idag, dvs. tjänsten kommer att öppnas i oktober. "

Jag fick till svar nästa vecka...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp