Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flexlimit.se någon som har info om dessa

Skrev och fråga och de svara: Vi har allt klart för lansering men måste tyvärr ännu vänta på tredje parter.
Lansering kommer att ske inom de närmaste veckorna.Vi beklagar fördröjningen och sen står det om man anmält sin e-post adress så får man dit när de öppnar
Dom tror dock att det ska bli i september

Senast ändrad:
Precis som du säger dom tror dom öppnar inom 2-3 veckor och man får inte har lån hos meddelandelån när man söker för då blir det nej ett lån i tagen som sagt! Så nu behöver ni inte undrar längre vänta in eller ring själva är väl bästa sätt att får besked att fråga här hela tiden.

Precis som du säger dom tror dom öppnar inom 2-3 veckor och man får inte har lån hos meddelandelån när man söker för då blir det nej ett lån i tagen som sagt! Så nu behöver ni inte undrar längre vänta in eller ring själva är väl bästa sätt att får besked att fråga här hela tiden.

Vi har ju alla fått lite olika svar ang öppningen, jag har i dag fått svar på mail, att de med stor sannolikhet öppnar denna veckan,och du har fått om 2-3 veckor. Jag har tänkt och trott att denna tråden handlar om när och om FlexLimit kommer att öppna, och att vi utbyta våra svar och tankar här, men jag kanske har fel? :)

Och om någon tycker att det är tjatigt och och ointressant så behöver man ju inte läsa tråden. :)

Kanske meddelandelån, kan tänka sig att svara också, för jag tror med storsannolikhet att de läser tråden. :)

Meddelandelån är medlem här på forumet de har en egen tråd där de besvarade frågor mellan april 2014-december 2014 sedan dess har de inte skrivit något där. Om de läser Flexlimit tråden så kan man väl hoppas att de skriver här eller i sin egen tråd. Det är väldigt sällan att någon av de smslångivare som är medlemmar här skriver i sina egna trådar nu för tiden.

Vet inte om jag vågar fråga utan att bli påhoppad ;)
Någon som varit i kontakt med Meddelande lån och fått någon ny info?
Jag har mailat dem men ej fått svar.

Ingen som hört nåt mer/nytt?

Fått standard svar både via mail och tele, att allt är klart för lansering, men att de måste vänta in tredje part , öppningen inom några veckor.

Så nej ingen ny info alls.
Iallafall inte till mig.
Kan undra när och om det blir någon start.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp