Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flexlimit.se någon som har info om dessa

Nej, har inte testat, har avbetalningsplan på Meddelandelån så det skulle nog inte gå ändå, ( kanske tur det) :)

verkar hårda. ett lån jag hade hos meddelandelån gick till avbetalning. blev nekad av flex. vet inte om det kan berot på amorteringsplanen

Varför har inte flexlimit vanlig BankID? Vem vill logga in med sin bank och ge dom tillgång ttill en massa privat info?

Tycker också att det inte angår dem antar att de vill se om man har andra smslån eller avbetalningsplaner innan de beviljar eller avslår ansökan.

Ringer dessa upp när man ansöker om lån? Någon som blivit bevlijad lån?

Jag har lån där och fick avslag då de öppna för då hade jag kvar på meddelandelån att betala, men när det var färdigbetalt så gick det och jag kunde logga in med samma kod som jag har på medelandelån.De ringde ej upp utan man fick besked direkt på skärmen, sen var hela proceduren väldigt snabb tills pengarna som man ville ta ut kom in

Ja jag fick sms på mobilen och om de ringer första ggr. minns jag ej då jag varit kund i många år

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp