Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flexlimit - hantering av ansökan

Ansökte nyss om 10K hos Flexlimit. Behöver akut åtgärda en trasig tand. Fick meddelande om att jag blev godkänd i deras Tink-kontroll och att kundtjänst nu hanterar ansökan. Samtidigt står det i deras FAQ att man ska få besked direkt. Någon som vet hur länge det tar innan Flexlimit lämnar besked?

Ansökte nyss om 10K hos Flexlimit. Behöver akut åtgärda en trasig tand. Fick meddelande om att jag blev godkänd i deras Tink-kontroll och att kundtjänst nu hanterar ansökan. Samtidigt står det i deras FAQ att man ska få besked direkt. Någon som vet hur länge det tar innan Flexlimit lämnar besked?
Blev samma för mig igår, fick besked imorse vid 09.

Har du fått något besked?

Flexlimit skall enligt egen utsago stoppat all
utlåning för nya kunder? Har ni lånat innan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp