Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Flexkontot

Om jag förstått det rätt lämnas Flexkontot till ett extern inkassobolag efter 3 missade betalningar.
Någon som vet vilket?
Ger det missbrukad kredit? Tänker det syns inte på UC

Om jag förstått det rätt lämnas Flexkontot till ett extern inkassobolag efter 3 missade betalningar.
Någon som vet vilket?
Ger det missbrukad kredit? Tänker det syns inte på UC
Provar igen, ngn som vet?
Pratade med kundservice men tjejen jag pratade med ville inte svara på vilket inkasso eller om det ger missbrukad kredit "det får du se" var svaret ‍

Provar igen, ngn som vet?
Pratade med kundservice men tjejen jag pratade med ville inte svara på vilket inkasso eller om det ger missbrukad kredit "det får du se" var svaret ‍
Haha spännande med ” det får du se ”. Trist attityd av henne. Jag har inte betalat på 4 månader nu. Säger till så snart jag vet vart de hamnat

Deras andra 3 lån får man uppsägningsbrev vid 3 missade och har då en månad på sig att betala.

Deras andra 3 lån får man uppsägningsbrev vid 3 missade och har då en månad på sig att betala.
Jag fick uppsägning för två månader sen. Får fortfarande påminnelser och det har inte gått vidare någonstans

Någon som fått uppsagt här nyligen och skickat till inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp