Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flertalet anmärkningar men skuldfri

Hej,

Om man har flertalet anmärkningar (kanske 30-35st) men inte en krona i skuld överhuvudtaget, vart kan jag då vända mig?

Flesta är fr 2017, men även några fr -18. Har hög UC (55-60% i risk). Har även god inkomst varje månad, men det verkar ej hjälpa. Tänkte först och främst ett lån på 25-45 000kr. Finns ej det så fungerar 10-15 000kr. Har ni nåt tips? Känns som man får nej pga score och det är förståeligt. Fast finns det nån aktör därute som kan tänka sig ändå.. ?

Varför behöver du låna? 25-45 tusen borde du kunna spara på 2-3 månader med den inkomsten. Låter som om du behöver vårda ett missbruk. Alla andra eventuella inköp i den prisklassen borde kunna hålla sig i ett par månader.

Finns bara en aktör som KANSKE hade kunnat titta åt det hållet - Nystartfinans.

Jag vågar inte säga, på tiden jag anlitade dom så tog jag 50% som dom löste och 50% kunde jag själv lösa.

Absolut inget missbruk. Den tiden är förbi, tack vare spelpaus. Fast jag har ej tid att vänta ex antal månader, är väl därför lån finns? Måste få loss snarast.

Med den mängden anmärkningar bör det vara tvärstopp överallt.

Jag har tvär stop med 3 anmärkningar och ett utmätningsförsök som går ut i oktober. Inget skuldsaldo, inget underskott men 30ff. Ligger på 67% så tror dina chanser är lika låga som mina tyvärr..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp