Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Flera betalningsanmärkningar – vad händer med utmätning och brev?

Hur är det, har du berättat ännu där hemma om skulderna ännu? Finns det någon lösning så ska ni börja jobba tillsammans på det nu, hur tungt det än känns så måste du berätta allt och visa upp hela ekonomin. När du berättar så berätta inte hälften utan var ärlig och lägg alla kort på bordet.
Hur gärna du än inte vill ta tag i det (vilket jag har förståelse för) så är du i ett stadie där du MÅSTE komma till insikt med att du INTE kommer att lösa dig själv ur denna knipa. Vilket innebär att om det finns övervärde i huset så KOMMER det bli utmätt.

Det värsta är om din man kommer hem ovetandes och KFM och polisen (eller vilka som nu gör det) har bytt lås och får veta att det är beslutat att huset går ut för exekutiv auktion. Hatar att behöva låta negativ - men om inte pengar dyker upp att betala skulderna så kan du inte låta ditt hushåll vara ovetande längre.
Tack! Har berättat nu och fått hjälp! Kommer aldrig aldrig mer att sätta mig i denna sitsen. Fruktansvärt har det varit

Tack! Har berättat nu och fått hjälp! Kommer aldrig aldrig mer att sätta mig i denna sitsen. Fruktansvärt har det varit
Kanon att det löst sig! Skönt att få bort allt också från kistan så att du inte har något att dölja längre antar jag!

Nästa steg borde vara att permanent spärra sig från alla mindre kreditgivare, klarna och alla ställen man kan shoppa med faktura tycker jag. Här har du mailadresser till de flesta och en mail mall (fast får ändra lite för din situation).

https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/min-vän-vill-sluta-spela-ge-mig-tips.26599/post-438427

Senast ändrad:
Kanon att det löst sig! Skönt att sl

Nästa steg borde vara att permanent spärra sig från alla mindre kreditgivare, klarna och alla ställen man kan shoppa med faktura tycker jag. Här har du mailadresser till de flesta och en mail mall (fast får ändra lite för din situation).

https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/min-vän-vill-sluta-spela-ge-mig-tips.26599/post-438427
Har fått anmärkning så det är kört ändå, men ska ändå spärra mig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp