Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fler tjänster liknande Betalkoll?

Hej, finns det fler tjänster liknande Betalkoll?
Vet att Betalaräkning finns men de har 90 dagars återbetalningstid.

Betalkoll funkar bra då man kan välja hur mkt man vill betala varje månad.
Betalaräkning tar Uc, minns inte om Betalkoll tog Uc på mig.
Jag har ju en anmärkning om misskött kredit men blev ändå beviljad Betalkoll.

Någon med anmärkning som fått Betalaräkning beviljad?

Ingen som vet?

När jag såg ditt första inlägg började jag söka runt för att hitta något liknande som Betalkoll och Betalaräkning men hittade ingen tyvärr. Vad gäller Betalaräkning och anmärkning så godkänner de inte anmärkning enligt de själva.

När jag såg ditt första inlägg började jag söka runt för att hitta något liknande som Betalkoll och Betalaräkning men hittade ingen tyvärr. Vad gäller Betalaräkning och anmärkning så godkänner de inte anmärkning enligt de själva.
Tack så mycket för din hjälp :)

Jag har inte heller hittat några andra men tror att det kommer att komma fler aktörer. Det är en lukrativ bransch.
Betalkoll tycker jag är toppen, har nästan betalat ner hela skulden och det känns bra att veta om det blir kris efter semestern!
Jag tror att du känner igen känslan att slippa jaga lån för att få ihop det och för att betala andra lån! Som man sedan aldrig blir av med! Så otroligt befriande! Tjänster som Betalkoll underlättar i vardagen, i alla fall för mig! Hellre lägga en räkning där än ta snabblån!

Tar betalkoll UC? och godkänner dom betalningsanmärkningar?

Tack så mycket för din hjälp :)

Jag har inte heller hittat några andra men tror att det kommer att komma fler aktörer. Det är en lukrativ bransch.
Betalkoll tycker jag är toppen, har nästan betalat ner hela skulden och det känns bra att veta om det blir kris efter semestern!
Jag tror att du känner igen känslan att slippa jaga lån för att få ihop det och för att betala andra lån! Som man sedan aldrig blir av med! Så otroligt befriande! Tjänster som Betalkoll underlättar i vardagen, i alla fall för mig! Hellre lägga en räkning där än ta snabblån!
Ja Myra vet så väl vad du menar med att jaga lån både innan när man förtvivlat försöker hitta något och efteråt när man återbetalt och med samma förtvilan försöker få nya lån beviljade igen. Jag glömmer aldrig när jag var så långt ner på botten att jag inte ens fick lån på 500-1000 och jag inte kunde betala mina räkningar månad efter månad. Vill aldrig uppleva den känslan igen och vet så väl hur de mår som är mitt uppe i allt. Men ångesten lever i mig fortfarande trots att jag inte har aktiva smslån eller något hos inkasso men på ett sätt är jag tacksam för det hur konstigt det än låter för det får mig att stoppa mig själv för att ta nya lån om jag vill ha något utan att spara till det för jag vet vilket helvete det medför om jag trillar dit igen.

Ja Myra vet så väl vad du menar med att jaga lån både innan när man förtvivlat försöker hitta något och efteråt när man återbetalt och med samma förtvilan försöker få nya lån beviljade igen. Jag glömmer aldrig när jag var så långt ner på botten att jag inte ens fick lån på 500-1000 och jag inte kunde betala mina räkningar månad efter månad. Vill aldrig uppleva den känslan igen och vet så väl hur de mår som är mitt uppe i allt. Men ångesten lever i mig fortfarande trots att jag inte har aktiva smslån eller något hos inkasso men på ett sätt är jag tacksam för det hur konstigt det än låter för det får mig att stoppa mig själv för att ta nya lån om jag vill ha något utan att spara till det för jag vet vilket helvete det medför om jag trillar dit igen.
Kunde inte sagt det bättre! Ångesten sitter i! Är så glad för din skull, hoppas jag också kommer dit om några år när jag är klar med Inkasso, kanske 2-3 år. men sen ska alla privata skulder betalas och det är ca 100 000 kr.

Tar betalkoll UC? och godkänner dom betalningsanmärkningar?
Jag tror att de tog nån sorts Uc på mig när jag sökte och jag blev beviljad trots anm. om missbrukad kredit.

Gammal tråd nu men istället för att skriva ny så återupplivar jag den och kollar om det finns fler tjänster som betalkoll nu? Vet inte vad jag ska googla på *haha*

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp