Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fler som haft lån hos vivus som gått till kronofogden???

Skulle Vivus gå med på avbetalningsplan innan tingsrätten har sagt sitt så kunde de lika gärna ha gjort det direkt.
Nej, förvänta dig ingen avbetalningsplan innan tingsrätten har kommit med en dom. Du har inget att förlora på det.
Sluta tänk på det här nu, bara vänta på tingsrättens brev och följ tipsen här på forumet så ska det nog fixa sig det här.

Nej du har rätt:/ får försöka slappna av o vänta o se...så tingsrätten kommer antingen säga ett datum då skulden ska va betald elr kan dom bestämma att de ska bli avbetalningsplan:(?

Nej du har rätt:/ får försöka slappna av o vänta o se...så tingsrätten kommer antingen säga ett datum då skulden ska va betald elr kan dom bestämma att de ska bli avbetalningsplan:(?
Du inväntar brevet från tingsrätten. Sen ringer du/mejlar tingsrätten och medger skulden och ber om en avbetalningsplan. Sen avvaktar du bara

Hej!
Kommer det stå i domen vad som gäller eller kommer Vivus höra av sig?

Den 18e får jag reda på hur de blir...vivus har fram till den 18e alltså. Vet inte om jag ska kontakta vivus elr om ja ska vänta gills dom kontaktar mig??:(

Man undrar ju hur stor chans de är att man får en avbetalningsplan när dom nekade innan dom äns skickat de te kronofogden..men andra har ju fått de o de står ju på deras hemsida med:/

Jepp jag har fått och det innan jag lät det gå vidare!

Håller tummarna att ja får en avbetalningsplan efter den 18:( ska betala in 5 tusen direkt sista juni så har ja lite mindre kvar o betala iaf....

Du lär få en avbetalningsplan men vivus vill ha en dom som yrkar på att du är betalningsskyldig
Följer du inte avbetalningen kommer vivus lämna över för indrivning hos Kfm

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp