Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fler som fått lånat av vivus trots att de fått till kronofogden/avbetalningsplanen e avslutad?

Ni kanske har svar på denna fråga, jag hoppas det, jag har en avbetalningsplan hos vivus, som jag tyvärr ej kan hålla, har bönat och bett ,men de kommer att skicka vidare till kronofogden, hur snabba är de på att skicka dit efter förfallodatumet. Finns det någon möjliget att de går med på att dra tillbaka ärendet, före el efter utslag?
Jag tror att jag har varit tre veckor sedan med avbetalningsplanen! Då hade det inte gått till kfm. Ring och fråga dem om de drar tillbaka ärendet om du betalar.

Ni kanske har svar på denna fråga, jag hoppas det, jag har en avbetalningsplan hos vivus, som jag tyvärr ej kan hålla, har bönat och bett ,men de kommer att skicka vidare till kronofogden, hur snabba är de på att skicka dit efter förfallodatumet. Finns det någon möjliget att de går med på att dra tillbaka ärendet, före el efter utslag?

Efter utslag får du garanterat avbetalningsplan...de har jag fått 3 gånger förut iaf...tyvärr får man ju en anmärkning. Men fick avbetalningsplan direkt efter utslag men inte innan....

Jag hade ju en avbetalningsplan där o kunde inte betala en månad o fråga om ja fick betala dubbelt nästa månad o de va inga problem..dock så hade ja skötit avbetalningsplanen i ett år o hade bara 2 månader kvar på den...kanske va de som spela in ja vet inte...

Annars e dom super snabba med o skicka in till kronofogden :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp