Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fler som begärt förskott på skatten för o betala skuld??

Jag har en skuld till kronofogden som ska vara betald nu den 15e vilket ja inte kommer ha råd med,får dock lönen den 25e men ska ja betala min skuld plus hyra mat o andra räkningar då så kommer ja inte ha pengar kvar o leva för resten av månaden om hela skulden till kronofogden ska betalas in nu...:( Plus att jag har två ärenden som blivit utslag nu o snart ska väl dom tre drivas in.

Ska till skatteverket nu på måndag o höra om jag kan få ut mina skatte pengar tidigare elr så fort som möjligt så jag kan betala av min skuld hos kronofogden o bli skuldfri:( mår fruktansvärt dåligt över e här och ligger vaken hela nätterna o grubblar hur ja ska få ihop allt.

Ni som ansökt om att få skatte pengarna tidigare hur har det gått? Kan dom neka??? Hur fort får man pengarna? Ska man bara fylla i ett sånt där papper o sen vänta på besked??

Du kan printa ut en blankett på Skatteverkets hemsida som heter förtida återbetalning
Jag hade en skuld på 9400 som jag fick hjälp med nu för ett tag sen och det tog ca 5 dagar från det jag skickade blanketten tills beslutet kom
Det kändes härligt

Du kan printa ut en blankett på Skatteverkets hemsida som heter förtida återbetalning
Jag hade en skuld på 9400 som jag fick hjälp med nu för ett tag sen och det tog ca 5 dagar från det jag skickade blanketten tills beslutet kom
Det kändes härligt

Måste man ha skulder hos kf för att få ut tidigare, eller räcker det med att man har inkasso skulder?

Måste man ha skulder hos kf för att få ut tidigare, eller räcker det med att man har inkasso skulder?
Det är nästan omöjligt att få tillbaka skattepengarna i förskott idag. Men vid skuldsaldo går det att de överför till kronofogden. Har själv fått tillbaka flera år i rad i förtid, men förra året fick jag avslag. Men pröva, nån kan ju ha tur!

Okej få se hur jag gör, troligen får jag inte det då eftersom jag inte är hos KF. Ska fundera, tack :)

Hej,

Har nu varit på skatteverkets kontor o berättat hur jag har det. Fick fylla i en sån där blankett om att få skatte pengarna i förskott. Sen idag skickade dom iväg pappret så nu går jag o väntar på tills skatte verket ska höra av sig,skulle få brev hem efter helgen om de blev beviljat elr ej........ håller verkligen tummar o tår då jag vill bli av med kronofogds skulden!!( och betala in dom andra räkningarna jag halkat efter med.

Men dom kanske bara beviljar pengar till kronofogds skulden o sen resten av skatte pengarna kommer som vanligt i juni??:( skulle va fint o få hela skatte beloppet tebax så ja kan betala av precis allt...

Ville bara meddela att dom från skatteverket ringde idag! Dom har betalat skulden till kronofogden!!! Och jag skulle bifoga mina försenade räkningar till dom (har gjort det nu) så dom har lite bevis på att ja ligger efter me räkningarna så ska jag få alla skatte pengar utbetalda!!! så efter helgen kommer jag kuna betalat av allt..jag eså glad,vilken lättnad,tårana rinner

Ville bara meddela att dom från skatteverket ringde idag! Dom har betalat skulden till kronofogden!!! Och jag skulle bifoga mina försenade räkningar till dom (har gjort det nu) så dom har lite bevis på att ja ligger efter me räkningarna så ska jag få alla skatte pengar utbetalda!!! så efter helgen kommer jag kuna betalat av allt..jag eså glad,vilken lättnad,tårana rinner
STORT GRATTIS tussan är så glad för din skull var lite orolig att det inte skulle gå vägen då jag föreslog detta till dig. Men nu kan du se fram mot en trevlig påsk och slipper vara orolig för utmätning och annan skit. Stor kram och må så gott i solen.

Ja jag e så glad!!! Hoppas fler ansöker om att få skatten utbetald tidigare så kan ni me lösa skulder. Dom sa på skatteverket att har man nåt hos kronofogden så äre inga problem alls..skatteverket betalar in de direkt. O nu hade ja 2 inkasso avbetalningar o lite som ja låg efter med o då ville dom på skatteverket att ja skulle scanna in räkningarna o skicka till en handläggare på skatteverket så dom verkligen fick se att ja va seriös o ville betala av de....Så efter helgen kommer mina pengar o allt e då bort betalt phuuuu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp