Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fixza efter inkasso?

Hej!

Hade ett lån från Fixza som gick till inkasso, men betalade tillbaka det för cirka 4 månader sen.
Någon som har erfarenhet ifall det går att låna igen hos dessa efter man varit en runda hos inkasso?

uppdatering: ringde supporten , och det skulle inte ligga till nackdel för min ansökan åtminstone.

Då kan dom sannerligen inte ha höga krav

Det ska gå. Vet inte om de har något krav på att det ska ha gått x antal månader eller så. Men prova du. Du blir iallafall inte spärrad, det ska gå att låna om igen. Jag har själv gjort det. Har dock ingen koll på efter hur lång tid. Tror det räcker med att ha betalat in till inkasso bara och att Fixza är upplysta om detta.

Det ska gå. Vet inte om de har något krav på att det ska ha gått x antal månader eller så. Men prova du. Du blir iallafall inte spärrad, det ska gå att låna om igen. Jag har själv gjort det. Har dock ingen koll på efter hur lång tid. Tror det räcker med att ha betalat in till inkasso bara och att Fixza är upplysta om detta.
Tack för svar!
Ansökte om 2000, fick 1000kr som innan det gick till inkasso.

Tack för svar!
Ansökte om 2000, fick 1000kr som innan det gick till inkasso.
Hur lång tid tar det innan man får svar på sin ansökan hos dem? Väntat sedan13.00 idag och inte fått svar ännu

Hur lång tid tar det innan man får svar på sin ansökan hos dem? Väntat sedan13.00 idag och inte fått svar ännu
Brukar vara samma dag (om det är runt kontorstid) eller dagen efteråt om du ansöker efter kontorstid (dvs efter 16-17).

Hej!

Hade ett lån från Fixza som gick till inkasso, men betalade tillbaka det för cirka 4 månader sen.
Någon som har erfarenhet ifall det går att låna igen hos dessa efter man varit en runda hos inkasso?
Vilket inkasso har de? Hur lång tid innan det går vidare till inkasso? Och får man dela upp hos inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp