Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

First card företagskort

Bra ju! Tror du inte din chef hade nämnt något om det i så fall? Du fick en UC-förfrågan precis som vanligt eller? Försämrade det ditt UC-score? Och ser du krediten nu bland dina övriga krediter eller blir det något special eftersom det ändå är ett företagskort?
Vi har pratat en del om det och chefen sa att han går i god för mig om det skulle dyka upp problem och vi har inte pratat något mer om det. Så vet ej. Mitt UC är redan katastrof så vet inte om det gjorde någon märkbar skillnad. Tror det låg på 29 och sedan 31. Vet inte om jag kan se den ännu. Inte gått en månad ens ännu så kan dessvärre inte svara på frågan:)

Har bytt jobb och behöver ett inköpskort Nordea Mastercard via jobbet dvs företagskort. Har betalningsanmärkning dessvärre. Kommer det bli problem eller kollar de på företagets betalningsförmåga (offentlig verksamhet)?

Har bytt jobb och behöver ett inköpskort Nordea Mastercard via jobbet dvs företagskort. Har betalningsanmärkning dessvärre. Kommer det bli problem eller kollar de på företagets betalningsförmåga (offentlig verksamhet)?
Alla de gånger som jag haft företagskort VISA & Master 2014-2019 togs ingen UC eller bisnode. Företaget var dock garant för korten även om kortet fungerade som vilket annat kort som helst.

Var det ett Firstcard företagskort med personligt betalningsansvar? Hur har det gått? Liknande sits, inga betalningsanmärkningar men däremot högt underskott och blanco. Vet inte hur hårda dem är…

Vi har firstcard med personligt betalningsansvar. Det blev avslag för mig. Slutat med vi belastat vårt kostnadställe för resor och utlägg.

Vi har pratat en del om det och chefen sa att han går i god för mig om det skulle dyka upp problem och vi har inte pratat något mer om det. Så vet ej. Mitt UC är redan katastrof så vet inte om det gjorde någon märkbar skillnad. Tror det låg på 29 och sedan 31. Vet inte om jag kan se den ännu. Inte gått en månad ens ännu så kan dessvärre inte svara på frågan:)
Har du någon update nu? Syns kortet på MinUC?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp