Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Finns nåt ny aktör 2023 ? Utan uc

Ursäkta om jag låter dryg.
Men…Det har gått 2 dygn 3 timmar och 15 minuter av år 2023 liksom.
Men svaret är: Nej.
Tyvärr så fungerar det inte som man tror med lansering av nya lån, jag antar att du tänkte att någon ny låneaktör skulle slå upp portarna för ansökningar 1:a januari?
Det kan ske lite när som helst under året, men jag föreslår att du håller koll på en sida som heter:Mystep.
Där kan du ganska lätt hitta nya lån för året, vilket kreditupplysningsföretag aköten använder sig av, omdöme och andra för dig nödvändiga uppgifter.

Senast ändrad:
Ursäkta om jag låter dryg.
Men…Det har gått 2 dygn 3 timmar och 15 minuter av år 2023 liksom.
Men svaret är: Nej.
Tyvärr så fungerar det inte som man tror med lansering av nya lån, jag antar att du tänkte att någon ny låneaktör skulle slå upp portarna för ansökningar 1:a januari?
Det kan ske lite när som helst under året, men jag föreslår att du håller koll på en sida som heter:Mystep.
Där kan du ganska lätt hitta nya lån för året, vilket kreditupplysningsföretag aköten använder sig av, omdöme och andra för dig nödvändiga uppgifter.
Varför just mystep? Hittar inget unikt där.

Dyker det upp något lär det skrivas om snabbt i forumet https://www.xn--lnforum-exa.se/forums/smslån.2/

Bläddra bakåt så hittar man förr eller senare den senaste aktören.

Flikar in med att skit i att låna & lev snålt istället om det är kämpigt. Nu kanske du har bra förutsättningar och inte speciellt skuldsatt. Men undvik till all kostnad att låna. Framför allt smsmlån som jag tolkar det som du är ute efter. Tips från en som lånat mycket.

Undvik ångesten det ger, tankarna.

Om du behöver pengar temporärt, fråga föräldrarna om dom kan skänka en tusing, eller låna av dom i stället / syskon.

Varför just mystep? Hittar inget unikt där.

Dyker det upp något lär det skrivas om snabbt i forumet https://www.xn--lnforum-exa.se/forums/smslån.2/

Bläddra bakåt så hittar man förr eller senare den senaste aktören.
Tycker sidan är bra, väldigt tydlig samt att det är tydligt uppdelad vad som är nytt på marknaden, kontokrediter, privatlån samt att man kan läsa om vad olika privatpersoner skrivit om de olika företagen vilket jag inte så ofta kan hitta på andra sidor förutom hemsidor som är avsatta för att ge omdöme till olika företag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp