Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Finns det nån som är bra på bitcoin här ?

Jaa du har nog rätt, Dollarn kommer att bli kaos nu när Federal Reserve har fått grönt ljus för att trycka så mycket dom bara klarar av till 0,00% ränta som ska lånas ut till alla företag som behöver eller vill ha bistånd... såg idag på bitcoin-pris.se/ att det redan börjat gå upp ganska snabbt då jag antar att folk börjar köpa bitcoin för sina USD istället! bra att du sa till för då kollade jag runt lite mer och hittade denna info :) Tack!

Osäkert? haha kom igen dude, det är inte direkt så att det går ner under 5k usd. Snarare är det i maj på väg mot 20-40k usd.
Men ja, just nu är det alt-coins säsong.

Spara ihop bitcoin tills maj-juni folk.. JS. Gärna med ett par gångers hävstång, går att skaffa det på t ex bitmex.com/register/1VAyzF (akta er, och seriöst ta inte över 10x om ni vill ha någon säkerhet alls, det är absolut smartare för någon ny att enbart köra 5x long efter nästa "drop" händer (5-10% max) om det ens händer igen nu... Oavsett så hållerr 5x er ovanför 5k utan problem, 10x... Kolla innan. Om er trade inte klarar 5k så hade jag lagt på mer pengar på "margin" i själva ordern så att du säkrar dig mot ett eventuellt (men osannolikt) dipp. Sätt stopp loss (sälj order) en bit ovanför liquidation annars försvinner alla pengar i din order på ett naffs om "det värsta" skulle hända. Är ni rädda om stålarna; kör på mellan 5-3x och vänta lugnt. Som sagt- mer cash på en order = mindre hävstång = klarar större hopp åt fel håll. 100x är galenhet.

Du kan enkelt köpa bitcoin på btcswe.com (nytt alternativ med mycket mindre avgift än btcx och safello, du betalar med zimpler). Rekommenderar det mest för du slipper iaf visa ditt ID dom första 1999kr. Sen kräver alla andra KYC inkl dom, ID osv.

Jo du efter att The Federal Reserve gick ut med att de fått grönt ljus att trycka så mycket nya sedlar de bara kan till 0,00% ränta som sedan ska lånas ut till företag som behöver eller helt enkelt vill ha bistånd/låna så har bitcoin direkt börjat stiga igen (källa: bitcoin-pris.se/)

Jag tror att dollarn ligger riktigt risigt till och att det är en rekord bra tid att syssla med bitcoin om alla börjar köpa det igen med sina dollar.
BTW någon som vet om AIO (Aktie Index Obligationer) klarade sig bra genom krisen 2008? funderat på att försöka säkra en summa utifall att allt går åt skogen hehe

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp