Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Finns det nån chans

Snyggt! Hoppas också på få ihop min skit bland annat Northmill reduce 203 k med 14%...
Det snea är dom inte ens kan omförhandla räntan utan ta "nytt" reduce lån. Jag har berömt Northmill många gånger pga deras reduce lån men jag vill inte fläcka ner min uc bara för få en bättre ränta. Nä jag kommer ta en ny Lendo ansökan i april-maj när 2021 inkomst är deklarerad!

Tack! Ja jag sänkte min månadskostnad på mina lån från 7500kr/mån till under 5' nu. Sjukt.
Bäst!
Jag sänkte min från ca 10800 kr till strax under 8000 kr/mån.. Snart borta med remember. Då blir månadskostnaden 6850
kr/mån varav 3000 kr är amortering..
Men jag ska fan ösa in allt allt extra så man blir fri fortare.
Man blir mörkrädd så mkt pengar andra tjänar på en..

Det snea är dom inte ens kan omförhandla räntan utan ta "nytt" reduce lån. Jag har berömt Northmill många gånger pga deras reduce lån men jag vill inte fläcka ner min uc bara för få en bättre ränta. Nä jag kommer ta en ny Lendo ansökan i april-maj när 2021 inkomst är deklarerad!
Håller med tänker exakt likadant! Less på att allt ba ska efter ett system. "Nej vi kan inte göra si vi kan inte göra så" Nae men då får det va. När ja drar från dom spelar det ingen roll ifall ja får lägre ränta. Jag tänkte inte koma tillbaka till dom endå.

Jag förstår det, lär gjort en del skillnad!

Jag tog ett lån på 200' hos bigbank (8%) häromdagen som ersatte flera dyra lån (Ferratum kredit, okänd ränta men dyrt som fan, Northmill kredit på 19% och Extralånet på typ 23%), nu har jag bara Northmill reduce lån kvar på 16% som ska ersättas nästa år när jag är prickfri och har få till noll ff.

Mina förutsättningar idag:
460' årsinkomst
Underskott: Runt 12'
Uc: 4,7
anmärkning: 1
ff: 6st
Går det få
Hos Big bank trotts värdelös uc tror du? Men inga anmärkningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp