Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Finns det några alternativ/möjligheter för mig?

Hej.
Har idag en för dålig kreditvärdighet för att få erbjudande från bankerna. Anledningen är att jag har för många upplysningar senaste tiden och har försökt komma förbi det, men utan framgång. Jag har även lån, krediter etcpå ca 350-400 000kr i dagsläget.
Har dragit på mig sms-lån i panik sista tiden och jag behöver verkligen hitta en lösning där jag kan samla alla spridda lån och krediter under ett och samma tak för att få ner räntan och kontroll på ekonomin igen. Tjänar 55000kr/månad och utgifter på ca 10000kr/månad ink boende.

När jag fått avslag på de flesta bankerna är det för att min kreditvärdighet är för dålig och det finns inget att göra utan att vänta ut tills jag får en bättre score. Men problemet är att jag inte harden möjligheten utan behöver lösa detta nu, men börjar känna att det inte finns något för mig att göra.
Finns det något för mig att göra så jag kan samla mina lån och få kontroll på detta? Eller är det kört? Någon som har tips?

Med den lönen så får du väl ut ca 40K i månaden. Borde ju inte vara några problem med totala utgifter enligt ovan?

Med den lönen så får du väl ut ca 40K i månaden. Borde ju inte vara några problem med totala utgifter enligt ovan?
Är väl inte helt otänkbart att TS har någon form av problematik. Tex spelande.

Är väl inte helt otänkbart att TS har någon form av problematik. Tex spelande.
Korrekt att det finns bakomliggande orsak till detta. Inte något som kommer påverkas framåt.
Men med dom utgifterna nämnda ovan så är det fortfarande så att det inte är en hållbar situation.
Vill därför göra allt jag kan för att samla det mesta och betala av höga krediter med hög ränta etc.

Finns tyvärr ingen Quick-Fix.
Ta betalningsfritt, ring och förklara att du har ont om pengar försök lägga upp en betalplan.

Ingen här som kommer kunna hjälpa dig att få ett vettigt lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp