Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Finns det någon?

Hej! Jag är i en hopplös situation och mitt enda hopp är att någon läser detta och kan hjälpa mig!

Är en äldre kvinna på 73 år som lever ensam och har inga anhöriga. Mina vänner är alla äldre än jag är!
Behöver ett litet lån på 5.500:- Det som hänt är att min hund blivit akut sjuk! Hon behöver Opereras
I dag eller senast i morgon Onsdag.

Annars måste jag avliva henne! Hon är bara 3 år och hon är mitt allt!
Har fått Nej av Bankerna, då jag är gammal. Men jag har min pension och jag kan betala 750:- /Mån.
Finns Du här som har ett hjärta av Guld, och som vill hjälpa mig?

Det går inte att dela upp veterinärräkningen alls? Ett tips är annars att söka fondmedel för veterinärvård. Här finns lite olika förslag men jag vet inte hur pass aktiva fonderna är eller hur lång handläggningstid de har: https://www.harligahund.se/hundfonder-har-kan-du-soka/

Hoppas att det löser sig!

För mig att det finns grupper på facebook för sånt med?!

Hos vissa veterinärer finns avbetalning via Klarna, men det kanske inte är ett alternativ?

Sen tänker jag mig att du säkert/förmodligen har något i hemmet som du kan lämna in till pantbanken om du är äldre, klocka? Smycken? Guld? Någon elektronik? Antikvitet?

Här på forumet sysslar vi inte med utlåning nämligen.

Det går inte att dela upp veterinärräkningen alls? Ett tips är annars att söka fondmedel för veterinärvård. Här finns lite olika förslag men jag vet inte hur pass aktiva fonderna är eller hur lång handläggningstid de har: https://www.harligahund.se/hundfonder-har-kan-du-soka/

Hej! De delar inte upp kostnaden! Tittade på länkarna. Föreningen Bosses Hundhjälp är för närvarande vilande!

Hej! De delar inte upp kostnaden! Tittade på dina länkar. Föreningen Bosses Hundhjälp är för närvarande vilande! Djurens rätt arbetar för att förändra livet för Djur som är flest och har det sämst. (Problem inom Djurhållning! Facebook grupper håller jag på och letar efter! Tack för ditt svar!

Sen tänker jag mig att du säkert/förmodligen har något i hemmet som du kan lämna in till pantbanken om du är äldre, klocka? Smycken? Guld? Någon elektronik? Antikvitet?

Här på forumet sysslar vi inte med utlåning nämligen.
Hej! Ditt alternativ fungerar inte! Bor långt utanför tätorten är nyss inflyttad. Jag fick ta Taxi till Veterinären fram och tillbaka. Bara det är jättedyrt! Har medel kvar till taxi till och från Veterinären!

Då kan det tyvärr vara ett dåligt beslut att ha djur. Här är ett fall där en person belades med djurförbud efter att inte ha kunnat betala en livsavgörande operation.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp