Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Finns det någon som jag?

Har samma problem :( 28 år, spelar för att vinna tillbaka :( hatar hur man blir utnyttjad när man redan mår skit. Sen ser man alla runtomkring som reser och köper hus och lägenheter. Själv känner man sig ensam och misslyckad.

30 årig tjej med samma problem. Jag skäms något fruktansvärt men har börjat gå hos en kurator nu. Jag spelar för att fly verkligheten. Men nu är skulderna så pass stora att jag var verkligen inte hur det ska gå runt längre. Ingen i min närhet vet om detta problem har lyckats dölja det bra trots att jag har en sambo. Jag funderar starkt på att söka skuldsanering men då måste jag och min sambo flytta isär då vi redan har det rätt dåligt tror jag inte att vårat förhållande skulle överleva om jag berättade om det här.

Lol samma här. Förlorat allt. 29år, äger inget alls, Bara kläderna och ett Skuldsaldo. Enda man har kvar är jobbet .. och ingen vet om detta förutom min föredetta.

Men solen går upp imorrn oxå :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp