Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Finns det någon möjlighet?

Behöver Era råd om det finns någon möjlighet för min dotter att få ett samlingslån/ lån för att kunna betala dom skulder som gått till kronofogden och dom som ligger hos inkasso. Sammanlagt 75000 kr. Låg inkomst sjukpension 12000 kr i månaden efter skatt och med inräknat bostadstillägg. Uselt UC med många förfrågningar. Nej från alla efter tidigare låneansökningar. Tyvärr kan varken jag eller någon annan hjälpa till som medsökande. Hon har Löneutmätning nu med 1300 kr i månaden. Men vill helst kunna lösa alla skulder ( även dom på inkasso som kommer att gå till kronofogden) Är det helt kört? Eller finns det någon möjlighet som vi inte kunnat komma på? Tacksam för era råd.

Med utmätning blir det nog nej överallt tyvärr. =(

Behöver Era råd om det finns någon möjlighet för min dotter att få ett samlingslån/ lån för att kunna betala dom skulder som gått till kronofogden och dom som ligger hos inkasso. Sammanlagt 75000 kr. Låg inkomst sjukpension 12000 kr i månaden efter skatt och med inräknat bostadstillägg. Uselt UC med många förfrågningar. Nej från alla efter tidigare låneansökningar. Tyvärr kan varken jag eller någon annan hjälpa till som medsökande. Hon har Löneutmätning nu med 1300 kr i månaden. Men vill helst kunna lösa alla skulder ( även dom på inkasso som kommer att gå till kronofogden) Är det helt kört? Eller finns det någon möjlighet som vi inte kunnat komma på? Tacksam för era råd.
Det kommer bli nej från samtliga aktörer.
Med skuldsaldo hos KFM så skall/bör det inte godkännas några lån. Enda lilla öppningen som finns är om man äger en fastighet som kan belånas, men även där är det svårt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp