Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Såg på "rebel ridge" häromdagen. Den var lagom att kika på och döda tid under en tågresa.

Den kan få 3.5 Uc av 5 möjliga.

Tänkte se den ikväll eller imorgon. Netflix va?
Ska tydligen fått ganska bra recensioner med tanke på hur dåligt det mesta annat som Netflix lägger upp är...

Alltså när man tänker på det slänger man bor så mycket pengar på diverse abonnemang. Jag har Spotify, Netflix, Sydsvenskan/Helsingborgs Dagblad, Podme säkert något enstaka mer...

På ett år blir det ett par tusenlappar.

Ska tydligen fått ganska bra recensioner med tanke på hur dåligt det mesta annat som Netflix lägger upp är...

Alltså när man tänker på det slänger man bor så mycket pengar på diverse abonnemang. Jag har Spotify, Netflix, Sydsvenskan/Helsingborgs Dagblad, Podme säkert något enstaka mer...

Netflix ja.

Just nu kollar jag på serien From. Väldigt spännande. Påminner lite om Under the dom.

Nja så där var den. Första 35min bra sen neeee.

Just nu kollar jag på serien From. Väldigt spännande. Påminner lite om Under the dom.
Kul att du också gillar den. Har bara ett avsnitt kvar av s 2. S 3 kommer 23/9

Är också helt såld på Elitstyrkans hemligheter (Sverige, Danmark etc). Så fascinerande hur man kan pusha sig själv och övervinna rädslor och prestera både fysiskt och mentalt. Motivation och vilja är allt. Kan tycka att det gäller även när det kommer till att bekämpa skulder!

Den är så bra. Älskar den serien. Väntar med spänning på nästa säsong.
Visst är den! Undrar varför Netflix bara visar s 1 och inte s2. Valde att betala 69kr för TV4 play bara för att se s2! Så värt!

Visst är den! Undrar varför Netflix bara visar s 1 och inte s2. Valde att betala 69kr för TV4 play bara för att se s2! Så värt!
Jag såg båda säsongerna på Tele2play. Har någon i familjen mecenat kort så får man Tv4play plus gratis 2 månader.

Serien Trent på Disney Plus tycker jag är jättebra, även Only Murders in the Building på Disney Plus. Martin Short spelar så bra.

Yellowjackets, även det en riktigt bra serie.

Serien Boys är helt sjuk men kan inte sluta se den.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp