- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Så känner jag också, kollade på det förut men efter tre säsonger så tröttnade jag.Börjar vara lite uttjatat..
Så känner jag också, kollade på det förut men efter tre säsonger så tröttnade jag.Börjar vara lite uttjatat..
Knappt den summan räcker för 1 person till Spanien13 000 kr/år? Det blir 1083 per månad, det är inte mkt, vad ingick det i den shoppingen? Helt onödiga saker eller vinterkläder/skor till barnen, kalaspresenter etc?Dagens lyxfällan, skulder på 70 tkr visserligen låg inkomst men ändå vore en dröm! Men sen sks de visa exempel på utemat och shopping 13000 kr/år och säger - de skulle du kunna åkt till Spanien med familjen (obs 4 barn) vilken värld lever Lyxfällan !?![]()
Knappt den summan räcker för 1 person till Spanien
Shopping på Ullared och hon var arbetslös..13 000 kr/år? Det blir 1083 per månad, det är inte mkt, vad ingick det i den shoppingen? Helt onödiga saker eller vinterkläder/skor till barnen, kalaspresenter etc?
Men var det 13 k per år eller per månad?Shopping på Ullared och hon var arbetslös..
Per år men menar mera att ksn inte kommer till Spanien på 13000 kr flr en familjMen var det 13 k per år eller per månad?