- Meddelanden
- 1 873
- Mottagna reaktioner
- 1 187
- Poäng
- 867
Troligtvis självmord. När media inte nämner någon orsak brukar det vara just det.Vad dog hon av?
Troligtvis självmord. När media inte nämner någon orsak brukar det vara just det.Vad dog hon av?
Troligtvis självmord. När media inte nämner någon orsak brukar det vara just det.
Hon hade gjort sju självmordsförsök tidigare.Vad dog hon av?
Heeeeeeeeeelt otroligt, helt obegripligt hur han tilläts hålla på, flyttat runt till olika vårdcentraler och ställt till med elände, förfalskat intyg, anmälts flera ggr och ändå kunnat fortsätta! Är det förövaren som är ett geni eller är det systemet som är alldeles för slappt!Det är systemet det är fel på. Om folk bara visste hur slappt allting är... Vilka idioter som sitter bakom "spakarna"... Hur mycket som slarvas bort av våra gemensamma medel.Mkt har jag sett och hört men Uppdrags gransknings reportage om "doktor" Rafik Abu-Ramadan tar nog prisetHeeeeeeeeeelt otroligt, helt obegripligt hur han tilläts hålla på, flyttat runt till olika vårdcentraler och ställt till med elände, förfalskat intyg, anmälts flera ggr och ändå kunnat fortsätta! Är det förövaren som är ett geni eller är det systemet som är alldeles för slappt!
Fick lust att ringa snubben och säga hur vidrig jag tycker att han är men tydligen är det redan många andra som gjort för han har tagit bort all info om telefonnummer och så även hans fru. På Mr Koll är det över 1500 personer som sökt på honom senaste månaden. Vilken pajas! och så siter han i intervju och säger att han bara är en människa och ska inte dömas för gamla fel!
Vid närmare eftertanke så är jag mer arg på systemet som inte stoppar sånt
Vi har det system som majoriteten har röstat för och förändringar går inte fort...Det är systemet det är fel på. Om folk bara visste hur slappt allting är... Vilka idioter som sitter bakom "spakarna"... Hur mycket som slarvas bort av våra gemensamma medel.
Läste senast denna vecka att kommunanställda på någon ort skickat iväg 1,5 miljoner till bedragare efter att ha låtit sig luras via en uppenbar falsk mejladress...
Sverige har blivit ett stort skämt. Och ingen jävel ställs till svars.
Njaa, snarare har vi folk på positioner de inte ska ha. När det blir för många som gör sitt jobb dåligt så påverkar hela "systemet".Vi har det system som majoriteten har röstat för och förändringar går inte fort...
Den stackaren, han hade säkert inget annat val, vi vet inte vad han har varit med om. Styrkekramar till honom.Sett klart "Den svenska tinderbedragaren" som finns på tv4 play.
Många kvinnor drabbade, vissa mer än andra, men det jag inte förstår är varför polisen i två av fallen inte velat ta emot anmälan? Bedömer polisen på förhand att en anmälan inte kommer leda nån vart eller vad beror det på?
Och han finns där ute och lever sitt liv. Medan hans offer förlorat pengar och tillit.
Sett den och gillade den och hoppas det löser sig för dem och att han får sitt straff tillslut!!Sett klart "Den svenska tinderbedragaren" som finns på tv4 play.
Många kvinnor drabbade, vissa mer än andra, men det jag inte förstår är varför polisen i två av fallen inte velat ta emot anmälan? Bedömer polisen på förhand att en anmälan inte kommer leda nån vart eller vad beror det på?
Och han finns där ute och lever sitt liv. Medan hans offer förlorat pengar och tillit.