Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Är det någon någon som har sett Succession? Jag såg väl 1 eller 2 avsnitt för länge sen, men tyckte den verkade dryg. Men serien vinner ju prisar hela tiden, så man skall kanske ge den ett nytt försök.?

Är det någon någon som har sett Succession? Jag såg väl 1 eller 2 avsnitt för länge sen, men tyckte den verkade dryg. Men serien vinner ju prisar hela tiden, så man skall kanske ge den ett nytt försök.?
Jag har sett den och tycker att den är värd priserna den vinner.

Tack Myra, jag ger den en ny chans så snart jag är klar med Gåsmamman
Gåsmamman har jag också sett, blev förvånad att den är svensk.
Om du ger Succession en ny chans så förvarnar jag lite för stundvis mår man illa över hur de behandlar varandra, hela familjen. Men man förstår också att syskonen blivit som de blivit när man ser föräldrarna. Sarah Snook är helt otrolig i rollen som Shivon. Alla spelar briljant.

Senast ändrad:
Billig kopia av svenska originalet Rederiet.

Tulsa King är väl också en Sheridan serie? Jag är ju ngt av ett Stallone fan och det var därför jag såg filmen, inte samma kvalité som Yellowstone men kul och spännande ändå, en sådan där man vill att det ska gå bra för "skurken". Hoppas på uppföljning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp