Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fierte Finance - scam

Hittade nått som ser lite skumt ut, man kallar sig Fierte Finance och lovar i stort sett guld och gröna skogar till 2.5% ränta.

Jag beslutade mig för att skicka in en ansökan på 1 miljon kronor enbart för att kolla vad som händer.

Fick precis ett svar, man frågar efter syftet med lånet och hur många år jag vill ha på mig att betala tillbaka det.

Jag svarade att jag ska samla lån och krediter och ville ha en avbetalningstid på 15 år.

Återkommer när/om jag får nått svar.

Deras telefonnummer hänvisar till denna sida också: JEROME & FINANCEMENT
Luktar skam deluxe

Jösses. Det där var ett ställe jag inte skulle vilja ha gett ut några uppgifter om mig själv till.

Inte en ny aktör, utan en ny scam!! :(

Men hallå vakna, tom med min 7 åriga son ser att det är scam

Jag tror att fierte finance är liknande de låneförmedlare vi har i Sverige.Därför inte helt säkert att det ärbluff

Men vad som är konstigt är att dom inte utför någon kreditkontroll
Dessutom ska dom ha en avgift före man får lånet.
Min erfarenhet av liknande aktörer är att det sedan inte blir bara en avgift utan att det sedan tillkommer nya till man till slut avbryter ansökan och förlorat pengar

Jag hoppas att du läst igenom villkoren, man kan bli betalningsskyldig enbart av att skicka en ansökan
Nja. Är det scammers (vilket det i det här fallet är ganska uppenbart att det är) och inga pengar betalas ut så tror jag inte att de kan göra så mycket..

Jag tror att fierte finance är liknande de låneförmedlare vi har i Sverige.Därför inte helt säkert att det ärbluff

Men vad som är konstigt är att dom inte utför någon kreditkontroll
Dessutom ska dom ha en avgift före man får lånet.
Min erfarenhet av liknande aktörer är att det sedan inte blir bara en avgift utan att det sedan tillkommer nya till man till slut avbryter ansökan och förlorat pengar
Det är scam. Du skriver ju hela upplägget i slutet...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp