Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick supreme card från resurs bank beviljat!

Togs ingen uc på mig heller, jag frågade dem innan, och nej, ingen uc tas, jag var ju redan förbeviljad. Men undrar hur du menar med att föra över krediten till sitt lönekonto, hur gör man det! :)

Togs ingen uc på mig heller, jag frågade dem innan, och nej, ingen uc tas, jag var ju redan förbeviljad. Men undrar hur du menar med att föra över krediten till sitt lönekonto, hur gör man det! :)
Du går in på sidan Kundservice på hemsidan och printar ut blanketten Kontantuttag fyller i vilket konto du vill ha pengarna insatt på postar den och sen sköter Supreme card resten.

Ok. Jag har inte fått mitt kort ännu, de fick mina papper i måndags, vet någon hur lång tid det tar innan man får hem kortet?

Jag blev också beviljad Supremecard Gold, bara 5000 men det känns som standardgräns om man har en dålig UC, vilket jag har, inga anmärkningar och typ 2 krediter på totalt 45k men också 47 ffr.
Så det är väl Supremecard Gold, Bank Norwegian och EasyCard som är dom som är lättast att få just nu, St1 kort att tanka med och handla livsmedel på St1 samt alla Shell-mackar (8000kr) var inga problem heller att få för en som blir nekad överallt.

Du går in på sidan Kundservice på hemsidan och printar ut blanketten Kontantuttag fyller i vilket konto du vill ha pengarna insatt på postar den och sen sköter Supreme card resten.
Så här gör jag mvh ca5tio

Blev beviljad 5000:- jag också. Alltid något.

Har fått mitt kort nu. Men ingen information om hur man loggar in på deras sida och vilken sida det skulle vara osv? Och hur man kollar sitt saldo och överföringar.

Står att det ska komma en försändelse till med PIN-kod visserligen. Kommer övrig information jag undrar om där också då eller? Hur har det varit för er andra?

Ni som har fått kortet. Hur ser er ekonomi ut? Många förfrågningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp