Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick samtal från en låneförmedlare

Orkar oftast inte orka lyssna klart på när säljare ska läsa igenom sitt manus. Antingen avbryter jag och frågar vad dom vill sälja (och säger dom då att dom inte vill sälja något, vilket en del gör, dom kallar det något annat då brukar det bli ett kort "Men så bra. Hejdå") eller så lägger jag bara på...

Jag måste bara bli bättre på det. Jag har undvikit att svara på deras samtal i månader nu men så råkade jag svara obetänksamt och föll igenom igen :-D

@Landa, jag tror precis som du, att vi blivit så välutbildade" här inne på grund av våra erfarenheter och tips att det blir svårt att slå oss på fingrarna. Om någon sådan där l.f ringer mig ska jag nog hänvisa till lånforum och be personen i fråga att läsa in sig lite bättre. Tack @Gaston för att du tog en extra ff och sedan delade med dig av detta, för det upplyser oss ytterligare.

One for the team :)

Fick du någon återkoppling från förmedlaren? Eller åtminstone en chans att ge honom lite återkoppling och möjlighet att lära sig lite mer om jobbet han tyckte han var så bra på? Man hade ju velat trycka till med lite ”vad var det jag sa”.

Jag tror att han ringde från något 010-nummer idag men kunde inte svara då. Men ringer han igen ska han faktiskt få sig en (liten) slev dryghet ;-)

Ja, fråga honom om han tycker att han lyckades lösa din lånebild till det bättre, så att det var värt ytterligare en ff.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp